Foto van de dag een lekker koteletje

Ooit wilde ik zo’n Porsche hebben. Ik vond het model geweldig. Je kon kiezen uit de 924 en de 944 en op een bepaald moment had je ook een 968 als ik het goed heb. Dat was een cabriolet. Ik weet nog dat ik met mijn vrouw logeerde in
een leuk hotel in de buurt van Roermond, precies op de grens met Duitsland. Het was  Landhotel Cox en bij het hotel was een grote parkeerplaats waar we ’s avonds na het eten nog wat rond liepen voor we naar de kamer gingen. Daar zag ik die in mijn ogen geweldige 968 staan. Met Duits kenteken. Er is echter nooit een Porsche 924 of Porsche 944 gekomen. Omdat de voorruit zo gemeen scheef staat en de stoel relatief ver naar voren staat stootte ik me bij het in de auto stappen steeds enorm hard aan de dakstijl. Einde van mijn wens.

Oude artikelen