Foto van de dag Royal TT race

Ik vind dit een geweldige foto. Hij is genomen bij de start van de Royal TT race tijdens het Goodwood Revival weekend op 15 september 2013. Ik had het hele
weekend al nagedacht over de mogelijkheden om zo’n foto te maken. Zondag 15 september was er erg slecht weer voorspeld. Daarom besloot ik dat ik niet naar het binnenterrein van het circuit zou gaan maar om in een bocht vlak bij onze auto te fotograferen. Ik koos voor Madgwick Corner. Omdat daar voor de pers een aparte plek was. Van daar kon je de auto’s recht op je af zien komen. Met een telelens kon je van daar een hele leuke foto maken. De blauwe Cobra met rood is van David Hart.Vlak nadat ik de foto maakte viel de eerste regen.
De start van de Royal TT race is altijd erg spectaculair om te zien. Een heel vol startveld met peperdure auto's die elkaar geen centimeter toegeven.

Oude artikelen