Foto van de dag: een oranje B

De oranje MG B op de foto is jaren geleden even van mij geweest. Er zit een mooi verhaal achter de auto. Ik had de oranje MG B in 2000 voor de eerste

Nederlandse eigenaar technisch in orde gemaakt en er voor gezorgd dat de auto bij de RDW gekeurd kon worden voor een Nederlands kenteken. Omdat het chassisnummer, dat er al door de RDW was ingezet, niet klopte moest dat er door de RDW opnieuw in de auto worden geslagen. Daarbij maakten ze weer een fout en kon ik weer terug met de MG. Zodoende stonden er in de kofferbak drie nummers. Nadat de auto rijklaar was ging hij naar de eigenaar. Die reed er bijna niet mee en in 2008 kwam hij mij vragen om de auto voor hem te verkopen. Omdat zijn vraagprijs redelijk was besloot ik om de keiharde B zelf te kopen. Op 20-08-2008 reed ik op een zonnige dag met open kap naar de Kamer van Koophandel om mijn nieuwe bedrijf in te schrijven. Dat was de reden dat ik besloot om de oranje MG B weer te verkopen. Op 30 oktober 2008 ging de MG B naar een nieuwe eigenaar. Die heeft hem nu nog steeds.

Oude artikelen