Foto van de dag Lamborghini Islero

In 2010 bracht ik samen met mijn vrouw een bezoek aan de smaak van Italiƫ bij kasteel de Haar bij Haarzuilens. Daar stond deze prachtige donkerrode
Lamborghini Islero. Ik heb een tijd later van deze prachtige Italiaanse volbloed een leuke fotoreportage kunnen maken voor een artikel in het helaas niet meer bestaande magazine met de titel “het Automobiel”. In het glossy magazine kwam deze auto zeer goed tot zijn recht. Onder de motorkap ligt een twaalf cilinder motor. Het interieur is heel erg luxe en voorzien van prachtig beige leer. Geheel tegen mijn principe in heb ik met deze auto een stukje gereden. Na de afloop van de fotosessie mocht ik de bolide namelijk terug sturen naar het restaurantje in het dorpje Haarzuilens waar we de fotosessie gestart waren.

Oude artikelen