Keukenhof in de herfst

De herfst is weer begonnen. In alle hevigheid zelfs. Na die veel te warme zomer vind ik het heerlijk. Ik kan eindelijk weer een jas aan. Het kan koud en guur zijn maar toch ben ik gek op de herfst en de winter. Ik vind het heel leuk om dan
foto’s van de natuur te maken. Mijn vrouw en ik hebben liever dat het koud is dan zo warm als afgelopen zomer. Dan is het niet leuk om te fotograferen want bij iedere stap die je maakt krijg je het nog warmer. Behalve de veel lagere temperaturen is er nog iets leuks aan het najaar. Je kan al weer aan het
voorjaar denken. Aan het moment dat de natuur na de grijze winter weer kleur krijgt. Van de prachtige bolbloemen bijvoorbeeld. Die bollen moeten dan wel eerst geplant worden. Dat gebeurt ook in Keukenhof. Daar gaan weer 7 miljoen bollen in de grond om ervoor te zorgen dat er in 2020 weer een gigantische
kleurenpracht te zien is. Er was net als vorig jaar een bollenmarkt in het park. Op 4 en 5 oktober. Wij zijn er geweest en we hebben ook een kijkje in het park genomen. Dat kon toen ook en het was weer een geweldige ervaring! Het park ruikt dan naar de herfst en er zijn meestal erg weinig bezoekers. Je kan al goed
zien dat men al druk bezig is met het indelen van de perken voor volgend jaar. Ik heb een korte video voor je gemaakt: https://youtu.be/sKvqc7Q5l_E

Het fotoalbum staat op de Facebookpagina: https://www.facebook.com/pg/classiccarsandlifestyle/photos/?tab=album&album_id=2269409906517913

Oude artikelen