Bollenmarkt in Keukenhof op 5 en 6 oktober

De herfst is weer begonnen. In alle hevigheid zelfs. Vorige week vrijdag kocht ik spontaan een lekkere dikke jas voor de winter. Gisteren kon ik hem al aan. Zo koud was het toen. Vandaag schijnt de zon en ziet het er veel gezelliger uit.
Toch ben ik gek op de herfst en de winter. Ik vind het heerlijk om dan foto’s van de natuur te maken. Mijn vrouw en ik hebben liever dat het koud is dan zo warm als afgelopen zomer. Dan is het niet leuk om te fotograferen want bij iedere stap die je maakt krijg je het nog warmer. Behalve de lagere temperaturen is er nog iets leuks aan het najaar. Je kan al weer aan het voorjaar denken. Aan het moment dat de natuur weer kleur krijgt. Van de
prachtige bolbloemen bijvoorbeeld. Om die reden zal je nu aan de slag moeten. Want de bollen moeten geplant worden. Dat gebeurt ook in Keukenhof. Daar gaan weer 7 miljoen bollen in de grond om ervoor te zorgen dat er in 2019 weer
een gigantische kleurenpracht te zien is. Er is net als vorig jaar ook weer een bollenmarkt in het park. Daar kan je gratis heen op vrijdag 5 en zaterdag 6 oktober. Van 10.00 tot 16.30 uur. Dan kan je ook een kijkje nemen bij het
mozaïek en kan je zien wat het thema voor volgend jaar wordt. Wij zijn er in de voorgaande jaren geweest en willen er dit jaar ook weer heen. Vergeet als je
gaat niet om dan een kijkje in het park te nemen. Dat kan dan ook en het is een geweldige ervaring! Wil je op de bollenmarkt bollen of andere spullen kopen?
Neem dan voldoende contant geld mee want op die dagen kan er niet gepind worden. Er is ook geen geldautomaat in het park aanwezig.

Oude artikelen