DTM wagens door de jaren heen

DTM staat voor Deutsche Tourenwagen Masters. In het begin stond de afkorting voor het Deutsche Tourenwagen Meisterschaft. In de loop van de jaren zijn de reglementen  flink aangepast en hebben er allerlei fabrikanten mee gedaan aan
de superspannende races. Mijn vrouw en ik zijn er in het verleden zelfs voor naar Duitsland geweest. Naar de Nürburgring om precies te zijn. Het was een enorm spektakel. Het publiek genoot met volle teugen en de auto’s waren super
snel. Het was ook heel erg leuk om te zien dat er aan het publiek gedacht werd met signeersessies en de mogelijkheid om een pitwalk te maken. In het verleden hebben de DTM wagens ook op het circuit van Zandvoort gereden. Ook
daar zijn we veelvuldig wezen kijken. Tijdens het DTM weekend was het circuit volledig veranderd. Het had een complete metamorfose ondergaan. Overal stonden extra tribunes en op paddock 2 was er geen stuk asfalt meer
ongebruikt door de hele grote hospitalityruimtes die de teams in gebruik hadden. Komend jaar doet het DTM circus het circuit van Zandvoort helaas niet aan. Jammer want de entree is erg betaalbaar in tegenstelling tot tickets voor
de Formule 1 die dit jaar op het circuit van Zandvoort wordt verreden. Van 4 tot en met 6 september kan je naar Assen om de DTM wagens te zien en te horen. Zoals je in mijn video kan zien en horen zien de wagens er prachtig uit en maken ze een geweldig geluid:https://youtu.be/1jz-wbczfaA 
Ik heb ook een leuk fotoalbum voor je op mijn facebookpagina geplaatst:

 

Oude artikelen