Met de camera op pad: herfstkleuren fotograferen

Het is eindelijk weer herfst. Ik vind het een prachtige periode van het jaar om er met de camera op uit te trekken en te fotograferen. Zeker wanneer de lucht nog
blauw kleurt en de zon schijnt. Na de warme zomer worden de groene blaadjes van de bomen iedere dag anders van kleur. Het is geweldig om te zien. Eerst worden er een paar bladen bruin of geel. Dan volgen er steeds meer. Ze gaan
van groen naar geel naar rood-bruin. Ik word er helemaal vrolijk van. Gelukkig duurt het altijd wel een aantal weken voor de blaadjes uiteindelijk van de bomen vallen. Zodat mijn vrouw en ik nog meer herfstfoto’s kunnen maken voor de bomen kaal zijn. Op de Facebookpagina heb ik een leuk fotoalbum geplaatst. https://www.facebook.com/pg/classiccarsandlifestyle/photos/?tab=album&album_id=1709086892550220 Veel kijkplezier!

Oude artikelen