Tong Tong Fair tsjokvol met geuren en kleuren!



De Tong Tong Fair is een feest van geuren en kleuren!

Maandag 29 mei bezochten we de 59e Tong Tong Fair. Daar kan je nog tot en met maandag 5 juni heen. De entree bedraagt €13,50 en voor dat geld kom je in een totaal andere wereld terecht. 

Hoewel ik nooit in IndonesiĆ« ben geweest geeft de Tong Tong fair mij iedere keer dat ik de fair bezoek een authentiek Indonesisch gevoel. Door de prachtige heldere kleuren van allerlei kleding en tassen en de heerlijke geuren van het eten. Of dat terecht is weet ik natuurlijk niet. 



Ik geniet er in ieder geval wel enorm van en heb heb een leuke fotoselectie voor je gemaakt. Die kan je zien op mijn facebookpagina bij https://www.facebook.com/pg/classiccarsandlifestyle/photos/?tab=album&album_id=1199961523462762
 

Oude artikelen