NDSM werf is erg veranderd

NDSM werf, foto Jacques van den Bergh

In het najaar van 2014 was ik voor de eerste keer op het terrein van de vroegere NDSM werf in Amsterdam. Omdat daar het voormalige zendschip van Veronica lag en omdat er geweldige graffiti te vinden was. Ik was direct onder de indruk van alles wat daar te zien was en besloot om af en toe terug te gaan om daar foto’s te maken. De locatie is namelijk enorm fotogeniek zoals je in mijn twee video’s kan zien. Hier is de link naar mijn eerste video over de NDSM werf op mijn you tube kanaal: https://youtu.be/6BZZubtit68 Volgende week vrijdag verschijnt part 2 De plannen die men heeft met het gebied zijn enorm. Daarom heb ik twee links voor je opgezocht naar websites waar je meer kan lezen over die plannen.

https://www.amsterdam.nl/projecten/ndsm-werf/

https://www.amsterdam.nl/projecten/ndsm-werf/moderne-wijk/ 

NDSM werf, foto Jacques van den Bergh

NDSM werf, foto Jacques van den Bergh

NDSM werf, foto Jacques van den Bergh

NDSM werf, foto Jacques van den Bergh

NDSM werf, foto Jacques van den Bergh

NDSM werf, foto Jacques van den Bergh

NDSM werf, foto Jacques van den Bergh

NDSM werf, foto Jacques van den Bergh

NDSM werf, foto Jacques van den Bergh
 
NDSM werf, foto Jacques van den Bergh

NDSM werf, foto Jacques van den Bergh

NDSM werf, foto Jacques van den Bergh

NDSM werf, foto Jacques van den Bergh

NDSM werf, foto Jacques van den Bergh

NDSM werf, foto Jacques van den Bergh

NDSM werf, foto Jacques van den Bergh


Oude artikelen