Westfield Mall of the Netherlands

Westfield Mall of the Netherlands, foto Jacques van den Bergh

In het begin van de jaren zeventig werd er in Leidschendam een heel modern winkelcentrum gebouwd. Met allerlei verschillende winkels en heel veel gratis parkeerruimte. Ik kwam er vaak maar op een bepaald moment besloot men dat het oude winkelcentrum moest wijken voor een enorme shoppingmall. In deze Shoppingmall is werkelijk van alles te koop. Zelfs elektrische auto’s. Maar ik ben blij dat mijn schoenmaker er ook nog zit en een winkel waar ik terecht kan voor mijn favoriete Barbour jassen. Ik heb een leuke video gemaakt. In die video laat ik je zien hoe het winkelcentrum gebouwd werd in de jaren zeventig en hoe het er vroeger uit zag en hoe het 8 jaar geleden gesloopt is en hoe de Westfield Mall er tegenwoordig uit ziet. Veel kijkplezier en vergeet niet om je te abonneren want er komt iedere week een nieuwe leuke video. Hier is de link naar mijn video op Youtube: https://youtu.be/XDhEg9hoKC0

#westfielmallofthenetherlands #westfieldmall #shoppingcentre #shopping #classiccarsandlifestyle #leidschendam #gratisparkeren #freeparking


















Oude artikelen