Mercedes-Benz G klasse

De G klasse die je op de foto’s en in de video ziet is nog niet zo heel oud. Pas 15 jaar want hij stamt uit 2007. Ik vind het een geweldig model. Heerlijk stoer en robuust. Ooit heb ik geadviseerd bij de aankoop van een Mercedes-Benz G klasse.

mercedes G klasse, foto classic cars and lifestyle

Toen moest ik er ook mee rijden. Het was een vroege G klasse, dus ik weet zeker dat de auto van de video en de foto’s heel anders rijdt. Onder de motorkap kan je een 6 cilinder diesel motor vinden. De auto heeft zeven zitplaatsen en is van 

binnen zeer luxe uitgevoerd. Leren bekleding en een leren stuur, elektrische ramen voor en achter en nog veel meer extra’s die niet in de auto zaten die ik toen in 2010 heb bereden. Daar is de prijs echter ook naar want in 2007 kostte

deze Benz €131.132,00 en dat is zelfs nu nog veel geld. Ik heb een korte video gemaakt. Klik op:https://youtu.be/EH3ekzC6M2w  


Oude artikelen