GMC truck

Keukenhof mocht eindelijk weer open voor publiek en net als in de jaren voor de coronacrisis had ik een lentepas gekocht. Om het prachtige park zo vaak als mogelijk was te kunnen bezoeken. Op de heenweg reed ik via de snelweg langs


Sassenheim maar terug reed ik altijd binnendoor. Dan kwam ik deze hele leuke GMC tegen. Omdat ik de auto zo leuk vond besloot ik een keer te stoppen en een korte video en wat foto’s te maken. De auto dateert uit 1966. Er ligt een zes 

cilinder 5700 cc motor onder de motorkap en het laadvermogen bedraagt 1339 kilo terwijl het rijklaar gewicht 2120 kilo is. De auto staat op een zogenaamd grijs kenteken. Om die reden mogen er slechts drie personen in de truck mee. Ik heb ook een korte video gemaakt. Klik op:  https://youtu.be/ph0QWh-sBR4 

Oude artikelen