Alfa Romeo 1750 GTV

Van alle klassieke auto's die ik gehad heb was de zilveren 1750 GTV mijn favoriet. Het was een auto uit de tweede serie met de hangende pedalen. Ik reed er dagelijks mee totdat de auto terwijl hij voor de deur geparkeerd stond
gegrepen was door een vrachtwagen. De schade was enorm en ik heb de auto met schade en al ingeruild op een volledig gerestaureerde Alfa Nuova Super. Dat was een vergissing want de Nuova was zo erg verlaagd dat er niet mee te rijden was maar dat terzijde. Jaren later heb ik mijn GTV toch weer terug gekocht maar er moest op dat moment heel veel aan gedaan worden. Ik had het plaatwerk allemaal al verzameld maar ik had op dat moment meer auto's en de tijd om aan de GTV te beginnen ontbrak. Daarom is de auto toen naar Tilburg gegaan waar men wel de nodige aandacht aan deze prachtige auto kon geven. De foto is nog met een analoge camera gemaakt toen we deel namen aan de Bollenrit die ieder jaar werd georganiseerd door de VVV van Noordwijk.

Oude artikelen