De T Ford op de paal

Het zal je maar gebeuren. Je bent auto en ver over de zeventig en in plaats van lots of tender loving care te krijgen en een warme stalling word je buiten op
een paal gezet, als blikvanger. Ik heb het over de T Ford die al jaren bij het Ford museum in Hillegom te zien is. Vraag me niet hoe lang dat de zwarte T Ford al op die paal staat want ik zou het je niet kunnen vertellen.
Feit is dat ik hem tot zondag 3 juni niet eerder heel nauwkeurig bekeken had. Dit keer heb ik er meerdere foto’s van gemaakt en ook een kort filmpje. Het filmpje kan je zien op https://youtu.be/pc4EFsOjPXI. 
Op de foto’s en het filmpje kan je zien dat de T Ford niet meer in perfecte staat verkeert.


Zou het autootje nog te redden zijn? Na 23 juni moet het Fordje in ieder geval van zijn paal af gehaald zijn. Dan is hij als het goed is verkocht en kan hij naar een nieuwe eigenaar die hem wel in een warme schuur zet. Veel plezier bij het bekijken van alle foto’s op Facebook: https://www.facebook.com/pg/classiccarsandlifestyle/photos/?tab=album&album_id=1539504476175130

 

Oude artikelen