Spectaculaire foto's Zuidwesterstorm in Scheveningen


Het is altijd leuk om met de camera op pad te gaan als het slecht weer is.
Woensdag 3 januari  woedde de eerst storm van 2018 in Nederland. De verwachtingen waren zo heftig dat zelfs de Oosterscheldekering en de Maeslantkering gesloten werden.
In eerste instantie wilde ik naar de Maeslantkering rijden om daar foto’s te maken en een filmpje. Gelukkig viel de keus echter op Scheveningen. Daar aangekomen zag ik een spectaculair wilde zee. Dit had ik nog niet eerder gezien! Langs de boulevard rijdend kwam ik bij de havenhoofden.
Regelmatig sloegen er enorme golven over de lichttorens en de pieren. Het hek was zelfs gesloten en daar stonden tientallen mensen naar het natuurgeweld te kijken. Ik vond het prachtig. Met een mooie serie foto’s keerde ik huiswaarts.
De beloning van mijn fotoshoot kreeg ik in de vorm van het schoon maken van de camera’s en de lenzen. Die zaten namelijk onder het zand en het zout net zoals de redactionele Golf. Klik op de volgende link
https://www.facebook.com/pg/classiccarsandlifestyle/photos/?tab=album&album_id=1393088710816708 om de overige foto’s te bekijken en op https://youtu.be/BayoEGoVEII om het door mij gemaakte filmpje te zien. 

 

Oude artikelen