Nationaal archief

 nationaal archief, foto Jacques van den Bergh

Wie weet nog hoe het archief van Guust flater er uit zag? De collega’s van Guust durfden het niet te betreden zonder overlevingspakket, touw en sterke zaklamp. Ik zeg altijd tegen mijn vrouw dat mijn archief op dezelfde wijze is geordend. Toch ben ik altijd aardig snel terug met het gevraagde. Niet omdat het archief zo logisch is opgebouwd maar omdat mijn geheugen aardig goed blijft. Wanneer je dit leest zou je het niet zeggen maar ik ben gek op archieven. Om die reden ga ik ook graag naar het stadsarchief in Amsterdam of het Haags Gemeentearchief en natuurlijk naar het Nationaal Archief. Je kan het Nationaal Archief online bezoeken maar het is ook heel interessant om er live heen te gaan zoals je in mijn video kan zien. Hier is de link naar mijn video:  https://youtu.be/XNAgQyOfxks 

Vergeet niet om je te abonneren er komt iedere vrijdag een nieuwe video over fotografie of over leuke fotoplekjes.

#archief #nationaalarchief #denhaag #metdecameraopstap 

Nationaal Archief, foto Jacques van den Bergh

Nationaal Archief, foto Jacques van den Bergh

Nationaal Archief, foto Jacques van den Bergh


Oude artikelen