Met de trein van Den Haag naar Eindhoven

met de trein naar Eindhoven, foto classic cars and lifestyle

Het was jaren geleden dat ik van uit Den Haag met de trein naar Eindhoven was gereisd. Voor ik mijn motorrijbewijs had en voor ik mijn autorijbewijs had dus voor 1977. In maart besloot ik om de trein te kiezen om een bezoek aan het DAF museum te brengen. Parkeren in de buurt zou lastig zijn en het verkeer kan ook erg dramatisch zijn tegenwoordig. Vroeger reed ik in 1 uur en 15 minuten naar Eindhoven maar dat hoef je tegenwoordig niet meer te proberen. Onze wagon was zo goed als leeg en hoewel het rijtuig al oud was bleek het stil te zijn en veel comfortabeler dan de moderne dubbeldeksrijtuigen. Dat kwam door de deuren die de wagon af sloten en doordat de wagon veel minder over helde. Ik heb me tijdens de reis enorm vermaakt. Door de ramen kon ik heerlijk naar buiten kijken en op mijn telefoon kon ik zien waar we waren. Ik heb een leuke video gemaakt. Hier is de link: https://youtu.be/itGYBmZaAAw Vergeet niet om je te abonneren. Volgende week komt er weer een leuke video. 

foto classic cars and lifestyle

foto classic cars and lifestyle

foto classic cars and lifestyle

foto classic cars and lifestyle

foto classic cars and lifestyle

#trein #eindhoven #brainport #strijp #dafmuseum #denhaagcentraal #eersteklas #classiccarsandlifestyle

Oude artikelen