Klassieke auto kopen

 

 klassieke auto kopen door Jacques van den Bergh

Voor veel mensen wordt een jarenlange droom werkelijkheid als ze eindelijk hun droomklassieker kunnen aan schaffen. Er is echter een aantal mensen waarbij de aanschaf van een klassieke auto geen droom maar een nachtmerrie wordt. Dat is niet nodig wanneer je je voor de aankoop goed oriënteert. Daar is mijn ebook voor. Ik ben ruim twintig jaar werkzaam geweest in de klassieke autowereld en sinds 20-08-2008 schrijf ik onder andere over klassieke auto’s. Ik heb allerlei verzamelingen gezien en ik ben op exclusieve veilingen geweest en bij chique concoursen d’élegance. Ik heb zo veel mogelijk van mijn kennis en ervaring in dit ebook beschreven en vergezeld van duidelijke foto’s zodat je na het lezen van de informatie in dit ebook beter weet hoe je het risico op een eventuele miskoop kan verkleinen of zelfs kan voorkomen. Het eerste hoofdstuk gaat over het kopen van een auto op een veiling. Daar heb je als koper geen enkele bescherming en je zal goed moeten weten waar je op biedt voordat je besluit om een auto die daar wordt aangeboden te kopen. In het hoofdstuk mooie verhalen of toch niet op pagina 92 en verder ga ik daar dieper op in. Voor meer informatie over mijn ebook en om het inkijkexemplaar te bekijken klik je op deze link: https://vandenberghfotografie.blogspot.com/p/klassieke-auto-kopen.html

Oude artikelen