Ferrari 208 GTS turbo targa

Laat ik maar direct vertellen dat ik deze Ferrari geweldig mooi vind. Het is een model dat tijden op mijn verlanglijstje heeft gestaan. Omdat ik hem zo mooi vind en omdat hij nog lekker betaalbaar is. Voor Ferrari begrippen althans. Toen ik dit 

ferrari 208 GTS, foto Jacques van den Bergh

artikel schreef en op Autoscout 24 keek zag ik dat je tussen de €70.000 en de €85.000 een heel groot aanbod hebt van auto’s die nog geen 100.000 kilometer hebben gereden. Allen met een bouwjaar uit 1983 of 1984 en allen stonden ze te koop in Italië. Dat is nou net het probleem voor mij. Ik spreek geen Italiaans en
Ferrari 208, foto Jacques van den Bergh

mijn ervaringen om naar Italië te gaan om daar een auto te kopen zijn ronduit belabberd. Ik moet dus wachten tot zo’n auto hier te koop wordt aangeboden. Ooit stond er eentje in Hilversum. Het geld had ik en de toestemming om hem te kopen ook. Maar nadat ik was ingestapt was de droom al over. Voor mij was het
gave achterkant, foto Jacques van den Bergh


helemaal niets. De auto van de foto’s en de video heeft een acht cilinder motor van 1990 cc en een turbo. Dat geheel levert 254 pk en dat is genoeg om de auto met een rijklaar gewicht van 1490 kilo aardig van zijn plek te laten gaan. Het op de auto gemonteerde plaatje van Concessionare Ferrari boezemt vertrouwen in. Ik heb een korte video gemaakt. Klik op: https://youtu.be/sf32ogj98I0   

Zoek jij een mooie autoposter? Ik heb een leuke selectie met prachtige auto posters voor je in de aanbieding. Kijk maar eens op deze blogpagina: https://vandenberghfotografie.blogspot.com/p/autofoto-te-koop.html

 

Oude artikelen