Citroën CX Break

Een tijdje geleden kwam ik deze aparte Citroën CX Break tegen. Op de openbare weg. Met een Frans kenteken. Toen ik foto's van de auto ging maken zag ik dat het een lijkwagen was. Dat gaf de inrichting namelijk prijs. Ik vind de kleur van 


deze Break mooi. Ik heb ooit, heel veel jaren geleden, ook zo'n kleur CX Break gehad. Ik had een GTI en voor die tijd was de auto erg snel. Hij had een automatische bak en airco en een fenomenaal remsysteem. Het was geweldig om 

met die auto te spelen en keihard op een rotonde af te rijden om dan op het laatst te remmen. Dat zal men met deze CX niet gedaan hebben of nog doen omdat deze auto waarschijnlijk ook in Nederland zijn huidige professie zal blijven vervullen. Ik heb een korte video gemaakt. Klik op: https://youtu.be/5BxifVf0cqk 

 

Zoek jij een mooie autoposter? Ik heb een leuke selectie met prachtige auto posters voor je in de aanbieding. Kijk maar eens op deze blogpagina: https://vandenberghfotografie.blogspot.com/p/autofoto-te-koop.html



 

Oude artikelen