Sneeuw in Keukenhof

Is dat raar, sneeuw in Keukenhof? Wel als de sneeuw in de nacht van 31 maart valt en op 1 april nog ruimschoots aanwezig is. Nog niet eerder heb ik meegemaakt dat er in april sneeuw ligt in Keukenhof. De sneeuw had er zelfs voor
gezorgd dat het dakje van de eend die daar staat nu volledig gescheurd was terwijl dat een paar dagen eerder nog niet het geval was. Het maakte de aanblik van de auto nog troostelozer dan daarvoor. Ook de Mini en de Kever die iets  
verderop staan hadden sneeuwresten op het plaatwerk. Terwijl ik daar foto’s maakte kwam er af en toe een flinke laag sneeuw naar beneden omdat die sneeuw van de takken van de bomen af viel.
Ik heb een selectie van door mijn vrouw en mij gemaakte foto’s op Facebook gezet. Hier is de link: https://www.facebook.com/media/set?vanity=metdecameraoppad&set=a.115866737724678

Oude artikelen