Leuke Mercedes 408 camper in Meijendel

Het is al weer even geleden dat ik deze enorm leuke en mooi gerestaureerde Mercedes 408 camper in Meijendel zag staan. De auto zag er prachtig uit en toen 

Mercedes 408 camper in Meijendel, foto classic cars and lifestyle

ik naar binnen keek zag ik dat er op het dashboard allerlei verschillende cactussen stonden. Lekker huiselijk. Daar kan je naar kijken wanneer je op het gemak op de

snelweg voort sukkelt. Want je zal begrijpen dat je met deze oude camper geen supersnelle acceleratie hebt of een hoge topsnelheid. Ik denk zelf dat de

kruissnelheid rond de tachtig kilometer zal liggen. Hard genoeg om ergens te komen en zacht genoeg om lekker te onthaasten. De auto is op 04-02-1969 op

Nederlands kenteken gezet en hij rijdt op lpg en benzine. Het rijklaar gewicht is 2917 kilo terwijl de krachtbron 63 kilowatt produceert. Ik heb ook een korte video kunnen maken. Klik op: https://youtu.be/CicfGUWZM7Q
 

Oude artikelen