Voorschotense oldtimerdag 2019

Zondag 15 september wordt in Voorschoten de Voorschotense Oldtimerdag van 2019 gehouden. Het is dat weekend enorm druk. Ik krijg bijna keuzestress van
het aanbod. Om te beginnen is er de live streaming van de Goodwood Revival. Wanneer je niet in hoeft te loggen met je membershipnumber is het een must om te zien voor iedere classic car liefhebber. Je kan naar de vlietdagen in Leidschedam. Op Zandvoort zijn de Benelux open races. Dan is er het Open
Monumenten weekend. Ook absoluut een must. Ik wil naar Utrecht, naar de Kromhoutkazerne. Niet naar de nieuwe maar de oude. Die hoort nu bij de Utrecht campus. En last but not least kan je dus naar Voorschoten. Mijn vrouw
en ik zijn er in 2018 en in 2017 geweest. Het aanbod aan voertuigen is uiterst divers en dat vind ik leuk.
Hier is mijn filmpje van 2018 te zien: https://youtu.be/0kdM8ldajHk en op onze Facebookpagina staat onze fotoselectie van 2018:  

Oude artikelen