Wat een berengave etalage

Vroeger toen ik in Rotterdam woonde ging ik ieder jaar eind november met mijn familie kijken bij de etalage van de Bijenkorf. Dat was telkens weer een erg leuk
spektakel waar van alles te zien was. Later gingen we ook in Den Haag naar de Bijenkorf. Maar eerlijk is eerlijk:die etalage was minder leuk als die in Rotterdam.Woensdag 21 november was ik met mijn vrouw naar Amsterdam gegaan. Op de terugweg naar het Centraal Station besloten we om langs de
Bijenkorf te lopen. We zagen eerst een prachtige etalage met allerlei Louis Vuitton tassen en tasjes. Als tassenliefhebber kon ik daar met plezier naar kijken. Maar het bleef niet bij 1 etalage. Er volgde er nog eentje en nog eentje. Je keek je ogen uit. Weer stapten we een stukje naar links om naar de volgende etalage te kijken. Dit was super!  Ik kon mijn ogen niet geloven. Allemaal
teddyberen! In verschillende maten. Als groot berenliefhebster keek mijn vrouw haar ogen uit. En het bleef niet bij die etalage met beertjes. Ze hadden er meerdere en in iedere etalage beleefden ze allerlei avonturen. Zo waren ze met zijn allen bezig om een kerstboom op te tuigen en op een andere plek zaten ze gezellig aan tafel. Ze gingen naar een kleermaker voor nette kleren en ze waren
in de keuken bezig om lekkere dingen klaar te maken. Ze waren zelfs in een laboratorium bezig om heerlijke luchtjes en crèmepjes te mengen. Dat ging niet helemaal goed. Bij een drietal was de kolf omgevallen en hun witte laborantenjasjes zaten onder de gemorste vloeistof. Het was leuk om te zien dat ze zelfs veiligheidsbrilletjes droegen. Ik heb een kort filmpje voor je gemaakt:
https://youtu.be/Kylz_8buiuk.  
En op Facebook staan nog meer berenfoto’s. Heel veel kijkplezier. https://www.facebook.com/pg/classiccarsandlifestyle/photos/?tab=album&album_id=1773906682734907
 

Reacties

Oude artikelen