Dierenfoto's maken



Beesten op de foto


Ik ben zelf niet zo goed in het fotograferen van dieren. Bij mij kijken ze net een andere kant uit als ik af druk of ze lopen weg.
Ik moet ook toe geven dat ik het daardoor niet zo leuk vind om dieren te fotograferen. Wanneer mijn vrouw een foto van een of ander beest maakt is die foto altijd veel leuker dan de mijne.
Dat kan je bijvoorbeeld zien aan deze plaatjes die ze op 6 en 7 oktober gemaakt heeft. De zwaan zwom in de vijver van het lentepark Keukenhof en de andere beesten heeft ze in Artis gefotografeerd.
Wanneer je naar de Pinguïns kijkt lijkt het alsof ze een groepsoverleg voerden terwijl de leeuwin rusteloos rond loopt totdat ze eten krijgt.
En het pasgeboren zebra veulentje liep af en toe wat verder weg van zijn moeder. Met een klein huppelpasje.

Oude artikelen