Vintage camerashop in Arundel

vintage camerashop in Arundel, foto Jacques van den Bergh

Vintage camera shop in Arundel

In mijn fotoarchief kwam ik deze foto's tegen. Die heb ik in 2011 in Arundel gemaakt toen ik daar bij toeval deze winkel ontdekte. Je moest een smalle trap op om er te komen en eenmaal boven en binnen zag ik dat de hele ruimte was gevuld met oude camera's die te koop waren. Dit had ik nog nooit eerder gezien. Je zal begrijpen dat ik niet met lege handen ben weg gegaan.

Classic Cars and Lifestyle gaat over de leukste plekjes in Nederland, lifestyle, fotografie en klassieke en moderne auto’s.

Ga voor leuke video’s naar: https://www.youtube.com/@classiccarsandlifestyle/videos


#classic #classiccars #cars #classiccarsandlifestyle #lifestyle #arundel #photocamera #vintagecamera #vintagecameras #vintagecamerashop

oude fotocamera's, foto Jacques van den Bergh

oude fotocamera's, foto Jacques van den Bergh

oude fotocamera's, foto Jacques van den Bergh

Oude artikelen