Volkswagen Buggy

Bij de oldtimerdag in Voorschoten zag ik een rode Volkswagen buggy. Ik moest direct denken aan de tijd dat ik in Apeldoorn woonde. Ik zou 18 worden en wilde een motor hebben maar mijn moeder had bij de Volkswagen dealer een rode 

Volkswagen Buggy, foto Jacques van den Bergh, Artikelen, foto's, oldtimers, youngtimers, klassieke auto's, lifestyle, classic cars

buggy zien staan en probeerde me ervan te overtuigen dat het een hele leuke auto was. Ze vond dat namelijk veel veiliger dan een motorfiets. Op een dag reed ik weer langs bij de dealer en zag ik dat de superdikke velgen onder de buggy vandaan waren geroofd. Een dag later zag ik hem op dunne ielige wieltjes staan zonder dat de vraagprijs was aangepast. Dat was het eind van het buggy avontuur en niet veel later kwam er een motorfiets in plaats van een auto. Ik heb een korte video van de buggy gemaakt:  https://youtu.be/08JgQG51iZo
foto Jacques van den Bergh
Zoek jij een aparte poster of een leuke foto voor aan je muur? Kijk dan eens op:   https://vandenberghfotografie.blogspot.com/p/aparte-fotos-en-posters-te-koop.html

#foto #poster #mooiefoto #vandenberghfotografie  #fototekoop #postertekoop #fotograafDenHaag #utrechtsebaan #tweedekamer #gelimiteerdefototekoop #fotografie #leukefoto #fotocadeau #apartewanddecoratie #wandversiering #kunstfototekoop #vw #buggy #vwbuggy #volkswagen #volkswagenbuggy #@classiccarsandlifestyle


Oude artikelen