Een vliegende auto

In het Louwman museum kan je een echte James Bond auto zien. De hele gave Aston Martin die ik zelf als model heb. In een James Bond film werd ooit een auto gebruikt die kon vliegen. Wat schets mijn verbazing toen ik op een middag in

vliegende auto, foto Jacques van den Bergh, Artikelen, foto's, oldtimers, youngtimers, klassieke auto's, lifestyle, classic cars


november het Louwman museum verliet en een auto zag die echt kan vliegen! 

Een PAL-V

Het is een Pal-V. De auto is al bij de RDW geweest en mag op de openbare weg rijden. Alleen natuurlijk niet met het kenteken dat je op de foto op de auto ziet. Men is nog bezig om er voor te zorgen dat je legaal met dit voertuig de lucht in mag. Maar hij kan al wel vliegen volgens de toelichting die ik kreeg toen ik de foto en de video maakte. Het is een zogenaamde gyrocopter. Klik op de volgende link om de video te bekijken: https://youtu.be/1PSx5SoeXKM

pal v, foto Jacques van den Bergh
Zoek jij een aparte poster of een leuke foto voor aan je muur of om cadeau te geven? Kijk dan eens op mijn blogpagina. Daar staat een ruim assortiment: https://vandenberghfotografie.blogspot.com/p/aparte-fotos-en-posters-te-koop.html

#foto #poster #mooiefoto #vandenberghfotografie  #fototekoop #postertekoop #fotograafDenHaag #utrechtsebaan #tweedekamer #gelimiteerdefototekoop #fotografie #leukefoto #fotocadeau #apartewanddecoratie #wandversiering #kunstfototekoop #palV  #vliegendeauto

Kijk voor meer informatie over de vliegende auto op de website van het bedrijf:  https://www.pal-v.com/

Oude artikelen