Maserati Quattroporte

Maserati Quattroporte

 Vroeger, in de tijd dat ik nog grote zeer luxe gebruikte auto’s durfde te kopen, bestond de Maserati Quattroporte nog niet. Anders had de auto zeker op mijn wishlist gestaan en had ik er hoogstwaarschijnlijk ook een gehad. Niet nieuw of 

Maserati, foto Jacques van den Bergh

een paar jaar oud maar van een zodanig bouwjaar dat de prijs binnen mijn niet al te ruime budget zou passen. Ik vind de auto namelijk ongelofelijk mooi en super chique. De combinatie van deze limo met de beresterke motor maakt hem voor
Jacques van den Bergh fotgrafeert Quattroporte

mij af. Ik zie hem in dezelfde lijn als de Facel Vega. Toen ik jaren geleden een bezoek aan de F1 op de Nürburgring bracht en wij een pitwalk mochten gaan maken, zag ik een Maserati Quattroporte aan komen. Op de bijrijdersstoel zat toenmalig wereldkampioen Kimi Raikonen. Die werd met de Quattroporte naar de pitbox van Ferrari gebracht. Deze Maser is van 2010 en had een nieuwprijs van ruim twee ton. In de motorruimte ligt een vette V8 van ruim 4600 cc. Ik heb een korte video gemaakt:
https://youtu.be/b0b7N4b7YWc Veel plezier bij het kijken!

Zoek jij een aparte poster of een leuke foto voor aan je muur? Kijk dan eens op:    https://vandenberghfotografie.blogspot.com/p/aparte-fotos-en-posters-te-koop.html

Oude artikelen