Fiat 500 Abarth

Wanneer ik op straat loop probeer ik altijd om aparte of oudere auto’s te spotten voor een video en een stukje op de blog. De kleine Abarth van deze blogpost verdient in mijn ogen zeker aandacht. Hoewel het kenteken van deze rappe 

Fiat 500 Abarth, foto classic cars and lifestyle

rakker 21-12-2017 is afgegeven dateert de eerste toelating van dit leuke autootje van 7 oktober 2008. Hij is dus al weer 14 jaar oud en dat zag ik niet aan de Abarth. De auto staat op 17 inch velgen en had supergave leren stoelen. Met een 
500 Abarth, foto ccal

gewicht van 1010 kilo en een vermogen van zo’n 140 pk is het inderdaad een rappe rakker. Wanneer je naar het logo kijkt zie je dat het een schorpioen is. Daar zit een heel verhaal achter. In de motorruimte is een viercilinder motor te vinden 
rappe rakker, foto Classic cars and lifestyle

met een inhoud van 1368 cc. Ik kan je niet vertellen of er gebruik van een turbo wordt gemaakt om die pk’s er uit te persen. Ik heb een korte video gemaakt. Klik op: https://youtu.be/qy2ta1MOuXE 

Zoek jij een aparte poster of een leuke foto voor aan je muur? Kijk dan eens op: https://vandenberghfotografie.blogspot.com/

Oude artikelen