Leuke autofoto te koop

Morris, foto Jacques van den Bergh

Sinds ik in 2007 mijn eerste digitale spiegelreflexcamera heb gekocht heb ik tienduizenden autofoto's gemaakt. Ik heb een selectie van 48 foto's gemaakt. Die zijn te koop. Op de foto zie je een prachtige totaal gerestaureerde Morris bestelbus staan. De foto is in Engeland gemaakt. Daar worden dit soort auto's nog gekoesterd. De foto is te koop in de originele afmeting en ik lever hem als JPEG voor een uiterst sympathieke prijs. Zodat je zelf kan kiezen op welk materiaal je de foto laat afdrukken en op welk formaat. Vroeger had je namelijk alleen keus uit afdrukken op mat of glanzend fotopapier maar de keus is tegenwoordig enorm. Denk aan canvas, kunststof, dibond, hout, plexiglas, mat of glanzend fotopapier en geborsteld of ongeborsteld aluminium.

Zoek jij een mooie autoposter? Ik heb een leuke selectie met prachtige auto posters voor je in de aanbieding. Kijk maar eens op deze blogpagina: https://vandenberghfotografie.blogspot.com/p/autofoto-te-koop.html


 

Oude artikelen