Nieuw jaar nieuwe kansen

Het is 4 januari 2021. Er is een nieuw jaar begonnen met nieuwe kansen en nieuwe uitdagingen. Ik ben een paar weken geleden serieus begonnen met een nieuwe hobby: landschapsfotografie. Omdat je daar helemaal van tot rust komt.

Het is heerlijk om er met een camera en statief en wat filters op uit te trekken en te kijken wat je voor compositie kan realiseren in de natuur. Zeker als daar weinig mensen zijn. Met mijn jonge bedrijf heb ik voor 2021 ook grote plannen. 

Momenteel werk ik aan De ultieme aankoopgids. Ik kan nu nog niet zeggen wat de verwachte releasedatum van mijn e-book wordt maar ik hoop dat het in de tweede helft van dit jaar af is. Heb jij ondanks de beperkingen die we dagelijks ondergaan door Corona ook grote plannen? Dan wens ik je heel veel succes. 

https://vandenberghjuridischadvies.blogspot.com/2021/01/de-ultieme-aankoopgids.html#more

 

What do you want to do ?
New mail
What do you want to do ?
New mail
What do you want to do ?
New mail

Oude artikelen