Amsterdam

Jaren geleden ben ik voor het laatst in London geweest. Ik vond het geweldig en ik wilde er nog vaker heen. Tot op heden is dat niet gelukt. In plaats daarvan ben ik in de afgelopen jaren vaak in Amsterdam geweest. Met een fotocamera om 

heerlijk door de stad te dolen en er foto’s en video’s te maken. Ik ben gek op de afwisseling die er te zien is. Het liefste ga ik er heen als het niet al te druk is. Dus ga ik in principe niet naar Amsterdam op een mooie en warme dag. Dan kan je
door de drukte nauwelijks op het gemak rond lopen, laat staan foto’s maken. Net zo min als London typerend is voor Engeland is Amsterdam dat voor Nederland. De variatie is in beide steden enorm. Het zijn echte wereldsteden. Dat geldt
trouwens tegenwoordig ook voor Rotterdam. Het leuke aan Amsterdam is het feit dat er relatief veel op loopafstand ligt. Heel af en toe hebben mijn vrouw en ik in Amsterdam de tram of de metro genomen. De ene keer gingen we met de auto
naar Amsterdam en de andere keer gingen we met de trein. Als je de auto in een parkeergarage parkeert, op een zondag aan het begin van de middag is er best wel plek alleen is het wel erg duur om je auto te parkeren. Ik heb een korte video gemaakt: https://youtu.be/cdt7EJR2rKc                                                                In het fotoalbum op de facebookpagina staat een leuke selectie van onze foto’s: https://www.facebook.com/media/set/?vanity=metdecameraoppad&set=a.3786163344776317

 


What do you want to do ?
New mail
What do you want to do ?
New mail

Oude artikelen