Een prachtige zonsopgang

Langzaam maar zeker nadert het voorjaar. Hoewel je dat aan de temperatuur nog niet zou zeggen. In de nacht van zaterdag op zondag was het dermate koud
geweest dat de portieren van mijn vrouw haar Volvo alle vier compleet waren vast gevroren. Met moeite slaagde ik er in om de standkachel aan te krijgen.
Anderhalf uur later was de auto ontdooid. Maar de kachel had wel een enorme aanslag op de niet al te jonge accu gedaan. Zelfs na een rit naar Amsterdam was de accuconditie nog niet optimaal. Afgelopen nacht was het weer erg koud
geweest. Maar toen ik in de keuken stond om het ontbijt klaar te maken zag ik de zon op komen. Het was werkelijk een prachtig gezicht. Kijk maar naar de plaatjes die ik geschoten heb. Daar wordt een mens vrolijk van. Enjoy your day!

Oude artikelen