Vector W8 twin turbo

 

Vector W8 twin turbo, foto Jacques van den Bergh, classic cars and lifestyle

Vector W8 twin turbo

Om eerlijk te zijn had ik voordat ik deze supercar gezien had nog nooit van het merk Vector gehoord. De motor is een Corvetteblok met acht cilinders van bijna 6 liter en uitgerust met twee turbo’s. Op die manier komt de relatief lichte auto aan een enorme topsnelheid van bijna 400 kilometer. De auto was te zien in het Louwman museum maar helaas was de motorkap dicht zodat ik je het mooiste van deze supercar niet kan laten zien want dat is naar mijn mening de motor. Klik om mijn video te bekijken op deze link: https://youtu.be/Lv_FvezZlis

@Classiccarsandlifestyle gaat over classic cars en fotografie en leuke plekjes in Nederland. Iedere week komt er een nieuwe video dus vergeet niet om je te abonneren. Dan mis je geen enkele nieuwe video meer.

Instagram: https://www.instagram.com/classiccarsandlifestyle/

#vector #w8 #vectorw8 #louwmanmuseum #cars #classic #classiccars #classiccarsandlifestyle #nederland #fotografie #video #eropuit #weginnederland #dagjeweg #lifestyle #humaninterest 













© classic cars and lifestyle 

Reacties

Oude artikelen