Met de Ranstadrail van de Westfield Mall richting Delft

 Randstadrail richting Delft, foto classic cars and lifestyle

Lijn 19

De tijd dat de dealers waar ik met mijn auto’s voor onderhoud naar toe moet in de stad zaten is lang geleden. Het is nog langer geleden dat ik een garagebedrijf had en zelf het onderhoud deed. Beide dealers zitten in het Forepark en van daar loop ik niet even naar huis. In het verleden maakte ik gebruik van een leenauto of bleef ik op de werkzaamheden wachten maar de laatste keer ging dat geen van beide en besloot ik om met de Randstadrail terug naar huis te gaan. Eerst moest ik een stuk lopen naar de halte. Dan moest ik met de Randstadrail in de richting van de Westfieldmall in Leidschendam en daar overstappen op lijn 6. De dag daarop ging de reis in omgekeerde volgorde. Daar heb ik een video van gemaakt. Hier is de link: https://youtu.be/JhHArqjxTfw Vergeet niet om je te abonneren want volgende week vrijdag komt er weer een nieuwe leuke video. Bedankt voor het kijken.

#randstadrail #station #delft #westfieldmall #leidschendam #lijn6 #classiccarsandlifestyle

 

Reacties

Oude artikelen