Heel veel leuke autofoto's

Mijn vrouw en ik gaan regelmatig met de camera op pad om foto’s te maken. Omdat het een enorm leuke hobby is. De onderwerpen die we fotograferen zijn
erg gevarieerd. Tuinen, bloemen, schepen, architectuur, kunst en natuurlijk ook auto’s. Wat mij persoonlijk vaak op valt wanneer ik foto’s maak van een classic car event is het feit dat de meeste eigenaren uitsluitend interesse hebben in hun eigen merk. Beter nog het model dat ze zelf bezitten. Er zijn niet zo veel mensen die interesse op weten te brengen voor andere modellen of merken. Af
en toe kom je echter iemand tegen die op het geconstateerde een uitzondering is. Zo’n persoon is Bruno. Hij woont in België en ik kwam met hem in gesprek bij het Louwman museum. Daar was hij met zijn Humber uit 1924 heen gereden samen met een twintigtal andere pre war cars. We wisselden de dag erop foto’s
uit en ik zag dat hij vanaf 2008 van allerlei auto’s en op allerlei plaatsen foto’s gemaakt  heeft. Geweldig! Zo zie ik het graag. Ik mag zijn pagina met jullie delen.De pagina heet Bruno from Belgium en er staan enorm veel albums op:
https://www.flickr.com/photos/134504779@N08/albums/with/72157708897009983. Een tip: ik heb de pagina opgeslagen bij favorieten. Heel veel kijkplezier!

Oude artikelen